Contract comunitate

 • Pret 0,97 €/KM, la care se adauga: 

 Pe Germania, platim Maut EUR 0,187 €/KM (aferent motor Euro6) Taxele de drum in restul tarilor se deconteaza pe baza costurilor efective 

 • Pentru sasiul gol (fara container pe sasiu) se vor plati 0,50 €/KM + maut EUR 0,135 €/KM • Exista si posibilitatea de a primi sasiu din partea companiei , pret 150€ luna/sasiu

• Emitem nota de credit o data la 14 zile (in data de 15 si 30/31)

• Avem diferite scandente la factura cum ar fi :o 30 zile fara skontoo 14 zile cu 1,5% Skontoo + 7 zile cu 3% Skonto 

 • Orele de asteptare se platesc cu EUR 15€ / 30 Min. (primele 3 ore sunt libere), cu conditia ca acestea sa fie anuntate din timp si sa fie notate pe CMR • Kilometri aproximativ parcursi sunt intre 2300km – 2500km saptamanal 

 • Suntem activi in toata Europa, majoritatea transporturilor sunt din Germania catre porturile din nordul Europei: Hamburg, Bremerhaven, Rotterdam, Antwerpen, precum si tarile scandinave

 • Pentru a va trimite cursele soferii au nevoie de un telefon/tableta Android pe care va fi instalata aplicatia noastra (gratis), pentru a putea fi trimise comenzile / daca nu folositi aplicatia, se va aplica o taxa de 25 EUR/cursa 

 • Camionul trebuie sa aibe verificarea ITP valabila si sa fie asigurat conform legislatiei in vigoare 

 • Soferul trebuie sa detine urmatoarele carduri de access in terminale : Truckerkarte -D- / Alfapass -BE- / CargoCard -NL-• Pentru fiecare camion se va aplica o taxa administrativa in functie de numarul de camioane , pe luna/camion .

 Inainte de a incepe colaborarea avem nevoie de urmatoarele documente / informatii :

- Licenta de transport europeana

- Asigurare CMR- Date bancare

- Datele firmei inclusiv numarul de TVA

- Adresa de e-mail unde sa trimitem cursele si notele de credit

 - Datele de contact al dispeceratului- Datele camionului (nr. de imatriculare, clasa euro etc.)Pentru mai multe intrebari ma puteti contacta . 

Citește mai mult

Mercedes-Benz mizează pe producţia inteligentă pentru noul Sprinter

Mercedes-Benz investeşte în producţia inteligentă la fabrica sa din Ludwigsfelde, acolo unde se produce modelul Sprinter. Cu ajutorul vehiculelor fără şofer care le furnizează muncitorilor piese şi componente în mod autonom, producătorul auto pune accent pe noile tehnologii şi pe eficienţă în producţia de van-uri.Grupul german Mercedes-Benz dovedeşte o implicare puternică atunci când vine vorba de ridicarea gradului de automatizare în procesul de producţie şi de eficientizarea acesteia. Exemplul oferit de companie se referă la fabrica din Ludwigsfelde, acolo unde se produc peste 200 de van-uri pe zi, care sunt exportate în circa 130 de ţări. Acum, distribuţia materialelor pe linia de producţie se realizează autonom de către vehicule fără şofer, aici fiind implementată aşa numita “producţie inteligentă”.“Fabrica Mercedes-Benz Ludwigsfelde este reperul atunci când vine vorba de producția inteligentă de vehicule. Aşa ar trebui să arate uzinele viitoare: procese simplificate, logistică eficientă şi asamblare fără cusur”, a declarat Sebastian Streuff, manager Mercedes- Benz Werk Ludwigsfelde GmbH de la 1 iunie 2015. “În ultimii doi ani şi jumătate, fabrica din Ludwigsfelde şi-a luat viitorul în propriile mâini, cu forța de muncă motivată şi înalt calificată. Astăzi, uzina este un exemplu strălucit în ceea ce priveşte utilizarea sistemelor de producție inovatoare în rețeaua de producţie globală a Mercedes-Benz Vans. (…)”, a completat Streuff.Fabrica Ludwigsfelde are în jur de 2.000 de salariaţi şi este cea de-a treia ca mărime, din punct de vedere al asamblării de van-uri, din grupul Dailmer la nivel mondial. În 2014, aici au fost produse peste 48.200 de unităţi, iar acest trend pozitiv continuă şi anul acesta.Începând cu finalul anului 2012, uzina Mercedes-Benz a început să facă paşi importanţi în ceea ce priveşte eficienţa pe întreaga linie de producţie, unul dintre obiectivele majore fiind acela de a îmbunătăţii colaborarea dintre zona de logistică şi cea de asamblare. Iar una dintre soluţiile găsite a fost aceea de a înlocui operatorii de transport, cei care transportau cărucioare cu componente auto către linia de producţie pentru a fi asamblate, cu vehicule fără şofer, care fac această operaţiune în mod autonom. De la aceste vehicule şi până la staţii de lucru ergonomice, fabrica Sprinter din Ludwigsfelde demonstrează cum poate să arate o uzină eficientă în ziua de azi.

Citește mai mult

Servicii

Serviciile noastre includ transport intern și internațional: 

  • transport feroviar 
  • transport rutier 
  • transport aerian 
  • transport internațional 
  • depozitare 
  • ambalare și altele! 
Oferim cele mai bune servicii, cel mai rapid transport și cele mai mici prețuri! 

Citește mai mult